Naam:
k-bouter.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Hey mag ik mij even kort aan je voorstellen?

Mijn naam is K Bouter ben al vele kabouterjaren oude en ik woon op de May.

Over het algemeen ben ik goedlachs en heb het naar mijn zin.

Als mijn baardje goed zit en ik s’ochtens mijn gele puntmuts weer opzet kan de dag niet beter beginnen.

Maar ja het begon de afgelopen periode bij mij toch een beetje te kriebelen in mijn kabouter buikje. Het is hier prima hoor, begrijp mij niet verkeerd, maar in mijn eigen voortuin aan mijn eigen vijver is ook maar zo beperkt.

Op een avond voor het naar bed gaan kwam mijn hospita nog even welterusten zeggen en ze zij gelijk daar achteraan “K Bouter weet je wat jij moet doen, je moet er eens tussenuit trek de wijde wereld in”.

Ga eens een rondje over de May, leer eens wat nieuwe mensen kennen ga het avontuur tegemoet. Ik wil je wel op weg helpen maar daarna moet je het zelf regelen. Nou naar een nacht goed nagedacht te hebben besloot ik het avontuur aan te gaan. Bij het afscheid van mijn Hospita, bij de eerste stop, zei ze nog veel plezier manneke geniet er van en vergeet niet wat foto’s te mailen.

Nou hier sta ik dan voor je…… zou je mij willen helpen met mijn mooiste avonturen?

Mijn hospita heeft we wel nog geholpen met een paar kleine spelregels

behandel me met zorg ik lijk wel stijfjes maar ik ben niet van steen

over het algemeen ben ik goed gemuts maar ik wordt helemaal vrolijk als je een toffe foto van mij maakt

Als je het geen punt vind om je foto met de wereld te delen mail hem dan naar [email protected] en vergeet niet je naam, datum en eventueel een korte uitleg bij te zetten

Al mijn avonturen worden dan verzameld en later bekend gemaakt

Omdat lopen met mijn korte beentjes wat langzaam gaat vind ik het fijn als je mij persoonlijk aan iemand doorgeeft

Mijn paddenstoel staat in Made dus daar keer ik graag naar ons avontuur weer terug

Ik ben je reuze dankbaar en kan niet wachten op mijn volgende uitstapje

Over mijn reis

Mijn reis zal een ongepland groot avontuur worden, ik laat me verassen.

Bezochte landen

Ik heb 1 land (1%) bezocht: